Tidig morgon.

Började min lediga dag med att gå upp halv sju för att köra Marcus till jobbet, eftersom jag ville ha bilen på dagen så jag kunde åka till stallet.
Igår var vi hos vårat försäkringsbolag, blev ju påkörd häromdagen, så var inne och skrev en skadeanmälan.
Men det gick bra, sen åkte vi och handlade lite och till kvällsmat blev det tacos.
 
Nu har jag ätit pasta med ostsås och bytt om till ridkläder, nu ska jag bara borsta tänderna så ska jag åka sen.
Juste, skulle leta upp körkortböckerna till en vännina också, fick ju ett sånt gär bonniers program också, så hoppas att jag hittar det.
 
Får se om Emelie och hennes familj vill följa med till stallet, men tror Benji fortfarande är varm.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0