Snabbinlägg.

Åh! Gud så segt det gick att logga in här då?
Tänkte försöka komma igång med ett inlägg om dagen, vad tror ni om det? Det kan ju inte vara så krävande iallafall.

Var ute och red igår, idag har jag jobbat, kvällskoka som vanligt, ska vara det tre dagar i rad nu, jobbigt. Men ganska kul.
Idag fanns inte den maten som jag skulle laga hemma. Så typiskt, men jag fick trolla lite. Och alla fick mat till slut.
Nu har jag bara suttit här en stund, tänkte gå och duscha och sedan åka ner till klubben, måste ta ut lite pengar också.

Nehe, det är väl dags att jag gör det, för annars flyttar jag mig väl aldrig.

Funderar på att göra om min bloggdesign också, känns ganska last year.
Vad har ni haft för er idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0