Smärtan börjar försvinna.

Känner mig piggare idag, kan faktiskt bita ihop tänderna. Inte hårt, men ändå.
Jag har ett blåmärke, eller gulmärke kanske man ska säga? På nedre käkbenet, mot hakan. Är fortfarande svullen, men just nu känns det ganska okey.
Jag har inte kollat hur mycket jag har gått ner i vikt ännu, kanske har gått upp pga allt socker som är i alla dessa soppor?
Får komma med besked senare, igår var jag hos Emelie som äntligen fått sin lilla pojke.

Åter igen till maten, kan ni fatta hur hungrig man blir av att inte äta på flera dagar? Min mage vrider sig i smärta(mellan varven) Kan inte fatta att jag kunde hålla mig till ett mål mat om dagen förut, helt sick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0