Regnkrustor.

Hah, det gick ju så jävla bra idag också. Not.
Åkte förbi hästaffären och skulle köpa två nya borstar, då vissa av våra hästar har fått regnkrustor, blir så när det regnar mycket. Så ska de behandlas och då måste jag offra två utav mina borstar, och nu har jag köpt nya.
Borde köpa nya helt och håller egentligen, de är ganska gamla faktiskt.

Men iallafall så hittade jag inga bra borstar på hästaffären, som hade ett rimligt pris alltså, sen ville jag ha ett större urval. Så jag åkte till HÖÖKS, där hittade jag borstar, som var billiga också.

Sen åkte jag förbi stallet och fixade honom, men såg att han fått på benet också, vilket resulterar att jag inte kan ha några benskydd = ingen ridning. Så jävla typiskt.
Suck.
Så det var bara att behandla och åka hem, stannade på ÖB och köpte en ny hink, då min är gammal och ful ute i stallet. Och en ny sprayflaska som jag kan ha jodlösning i.

Nu har jag gjort en god smoothie som jag suger i mig innan jag ska hämta hjärtat, sen ska jag lämna bla böcker till Johanna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag googlade på Regnkrustor och det ända resultatet jag fick är... din blogg! Det gick skit för mig med. Hovslagaren ville inte riskera att föra smitta vidare så hovstatusen är fan illa :( Ingen ridning för mig heller på ett tag då...
/Mona

2012-08-28 @ 19:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0