Produktiv tjej!

Idag känns känns tanden kan man ju säga, eller ja. Det som var en tand. Nu idagarna har jag varit grym. I Tisdags var jag ute och red dressyr, King var suverän! På kvällen bakade jag massor, kanelbullar, fusktosca kakor, kolakakor och havreflarn. Igår så städade, tvättade och bakade jag igen. Denna gång bullar med mandelmassa i, mums!
Idag har jag legat i sängen och jäst, cyklat ner som en dåre till stan för att köpa grädde till kvällsmaten som jag redan gjort. Hur produktiv har inte jag varit då?
Ska nämligen på en möte vid fyra, vilket kommer vara väldigt spännande och givande.
Får återkomma med resultat, senare ikväll eller imorgon.
Så därför har jag redan gjort kvällsmaten så det är bara att köra in i ugnen, blev en grym bacongratäng idag.
Efter mötet så åker jag nog ner till klubben, Marcus åker dit redan vid fyra.

That's my day so far,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0