Beslutsångest.

Hah, en tjej i stallet googlade regnkrustor och kom till mig, roligt.
Idag blev jag inringd, så fick diska hela dagen. Faktiskt ganska skönt med lite omväxling.
Satt på möte i 1½ timma också, har lite beslutsångest. Fick ett erbjudande och det såg bra ut, nu fick jag ytterligare ett, och nu vet jag inte vilket jag ska välja. Hatar beslutsångest.
 
Sen åkte jag ut till King och behandlade honom. Jag vill rida igen, köra lite dressyr. Ska köra det ända tills hans känns mjuk och klar, sen ska jag nog börja med lite cavaletti och små hinder. Efter det kanske jag rider ut och trixar på vägarna. Hade varit hur kul som helst att ha en fälttävlansbana, vet ingen bra väg som man kan bygga på ännu. Man vill ju inte att de som kör cross åker över/in i dem, vore ju trist.
Hade en på Hagnesta, vi älskade det verkligen, som handen i handsken faktiskt.
Synd att vi inte är i bättre form för galoppträning, stubbåkrarna är perfekta nu, duger visserligen att köra intervaller på också, men King brukar bli så himla het och hoppa runt. Eftersom varken han eller jag har kondis till det så får jag välja bort det, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0