Söndagssnackis.

Ligger i soffan och kollar på GCB, reprisen, såg självfallet premiären, men jag ville se det igen. Sjukt bra.
Idaghar vi inte gjort någonting, mer än att legat i soffan.

Igår var vi, eller jag på middag, Marcus jobbade ända till åta igårkväll.
Tog med mig Julia på wiikväll och tacos, sen pusslade vi nästan hela kvällen, tills hennes pappa undrade när hon skulle komma hem, klockan gick fort.

Idag fyller min morfar år, grattis på honom.
Nästa helg blir det full fart, Elmia, fira storebror. Sen är det vecka 15, vilket innebär 1 vecka kvar, I DIE!
Hah, hoppas att Kollegan får tid hos ortopeden på måndagen vecka 17 (A) Fast vill ändå att hon får tid snabbt.
Men det tar vi när det kommer. Borde tänka ut en plan B, egentligen.
Ifall att liksom, men det löser sig nog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0