Grattis mig.

Ullared var bra, lite trångt bara. Annars var det superduper!
Fyndade mindre än vad jag trott, hittade två Hustlerlinnen på martinshop, har för mig att det är den som ligger där också?

Iallafall, så ska ni gratta mig, klarade uppkörningen i torsdags, grattis mig.
Nu är det bara teorin kvar, säger inte när den är bokad. Ifall jag skulle kugga, haha.
Hoppas inte, nervöst.


Körningen klarade jag på första, där fick ni era körskolor. Ni som sa att jag inte skulle greja't.
Kör privat istället alla ni där ute, mutcho bättre.
Jag hade körkortscenter, ångrade att jag slängde ut nästan 6000.- på dem, skit.
Nej, dem rekomenderar jag verkligen inte :/
Men kanske finns någon annan som har bra referenser om dem, men inte jag.
Iallafall.

Det har inte hänt mycket mer sen sist.
Ska iväg och fira? Marcus kusin, han har konfirmerat sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0