Trött i mössan.

Det tar på kroppen att gå upp klockan fem kan jag ju säga, la mig precis i en kvart, hade kanske behövt en halvtimma. Med kläder och allt, somnade på direkten. Tog inte ens två minuter, det var så otroligt skönt - nu är jag iallafall pigg.

Jaha, vad har hänt på den senaste tiden?
Inte så mycket, Sthlm open, var i värmland i helgen, köpte precis en burberry bikini, så tjusig så.

V.45 är köket klart, fattar ni att jag kan börja räkna ner nu? Hur fett känns inte det?
Men, jag ska även tillägga att får jag inte tillräckligt med jobb så måste jag söka mig vidare, MÅSTE ha mer pengar och vill ha en fast tjänst.
Men vi får se hur det blir.

Känns pissigt att tjäna 10.000 i månaden, hälften går på hyra. Sen har jag 5k att leva på.
En väska så är pengarna slut, hur trist som helst.

Kanske bara jag som har en dålig dag, vad vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0