Ostsoppa.

Ska snart iväg till mina svärföräldrar och äta deras ostsoppa, i love it, verkligen. Den är sjukt god.

Igår var jag hos frisören, det har jag inte sagt va?
Ska dit om tror det är två veckor och göra ögonbrynen & fransarna, så det blir inget noppande förrän dess, buhu!
Har redan sparat i typ en månad, ska forma om så gott det går.
Är så trött på mina tråkiga, så nu får jag ha buskiga ett tag till.

Sist jag var hos frissan så såg jag ut såhär.


Innan jag gick dit såg jag ut såhär:


Och tadaa, såhär ser jag ut nu.



Det har faktiskt växt otroligt fort, och kom igen nu håret. GRO :)
Vill ha mitt långa fina hår igen, dock så är det mer åt det kalla hållet just nu, så ser lite vitt ut på sina ställen.
Nästa gång blir det nog lite varmare, eller jag vill det iallafall.

Nu ska jag och Bingodressen hoppa iväg :) Juste, jag har ju glömt att berätta!
Jag köpte en Sexy By Sweden dress häromdagen, får visa senare ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0