Mamma till en iPhone.

Snacka om att det känns i kroppen att jag går upp klockan kvart i fem varje morgon.
Nu när jag inte kan vara i köket så har jag gått över till städ, vilket är faktiskt, ganska kul. Tiden går fort.
Tidiga mornar och så slutar man ju relativt tidigt, men som sagt. Man är heeelt slut.

Blev inringd till köket imorgon, så ska jobba där i fyra timmar.
Har vikariat på P-lund, vilket betyder att jag är fast där ett tag, vill säga. Tills köket är klart, längtar så.

Nu ska jag snart lägga mig, köpte in iPhone häromdagen, ganska onödigt. Men man måste ju pröva iallafall.
Har inte haft tid, ork eller lust att blogga.
Borde egentligen göra om min design, men det har jag typ sagt i varenda inlägg.
Dock så har jag inte tiden eller orken, men vem bryr sig. Inte jag iallafall, just nu. Kanske imorgon.

Nu någon dag så kommer någon och köper min gamla mobil, så har letat efter alla orginal tillbehör, och hittade alla. Jag fattar inte att jag ska göra mig av med den, jag älskar den. Den är så bra och fin.
Dessutom så är den OOOOTROOOLIGT välskött, har alltid haft plast och strumpa på den, så snacka om repfri skärm och grejer, färgen är fortfarande blank.

Strunt samma, nu ska jag lägga mig och ladda ner lite appar.

Nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0