Hur ska jag göra?

Vaknade vid sju och undrade hur jag skulle lägga upp morgondagen, hur sjukt är inte det då?
Kom överens med mig själv att ta halva dagiset imorgon och andra halvan på tisdag, jag somnade om.
Vaknade och insåg att det går ju inte alls!
Det är ju folk där på tisdag.
Så jag börjar med fritids och skolan, sen kanske jag tar sista timman på dagiset, vet inte riktigt, vill liksom inte vara själv där ute i mörkret, eftersom jag är mörkrädd.
Det får jag tänka ut imorgon.

Nu sitter jag och mumsar chips, kom på att jag har kinamat i kylen från igår, så det ska jag nog äta.
tänkte rida idag, men blev rätt opepp på vädret.
Vet hur han är när det blåser, dessutom är han redan som en kanonkula.
Vore bra att kunna tömköra honom, kanske ska köra in honom? Hm. Jag vet inte.
Nu ska jag gå och käka, jag är shoppingsugen... igen (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0