En kortis.

Kan igentligen inte blogga nu, SBT har skolansering idag, skulle kommit vid tre men det är sådant tryck på servern så det går inte att jobba upp allt, så det dröjer lite.
Sitter med fjärilar i magen.

Juste, har glömt att fota allt som jag shoppat på sista tiden:/
Jag får släppa en bildbomb med alla sötsaker, köpte en ny höstjacka igår, 2500.-
Den är så fin, och varm.
Fick precis hem ett paket från Kan Dee, skulle vara small men linnet kommer jag att få sy in en dm på varje sida, så jävla tråkigt! Aldrig kan det finnas någonting i min stl.

Fick ett väldigt tråkigt samtal i morse, jag fattar inte att det hänt riktigt.
Jag tycker så synd om er, jag tänker på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0