Betalar räkningarna.

Visste att jag skulle få en bra lön den här månaden, så passade på att tradera lite, haha.
Vissa saker slutar inte förrän den 27e, så får vänta till imorgon.
Visserligen så får jag in lite kulor på några annonser som jag hade ute. Skönt, att bli av med gammalt skit.
Eller ja, för mig är det ju det. Visserligen är det mesta nytt, men har bara legat.

Vaknade tidigare än vad jag skulle så passade på att fylla på mobilen, betala räkningarna och sånt som inte är så kul. Fast ganska kul att jag har en del pengar kvar.

Funderar på att köpa en North face höstjacka, bara det är ju 1500.-
Sen har jag några aktioner kvar, kanske 300.-
Sen så ska jag köpa lite grejer från Facebook och det är väl runt 450.-
Sen ska jag inte göra något mer med min lön.
Tror jag.

Vad gör ni en Måndag morgon som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0