Äntligen så bloggar jag.

Det var så länge sedan som jag bloggade så ni anar inte, eller jo. Ni gör väl det.

Har hunnit med en del sen sist om man säger så, måste skriva fort för Tor är på ingång, åskan alltså.
Är helt kolsvart just nu, läskigt.

våran ena tvättstuga har pajjat, den lilla med två maskiner, så det är bara en fungerande.
Såklart hade jag tre, egentligen fyra maskiner att tvätta.
Klockan var tre och jag hade tid 16-19, jag skyndade mig fort som tusan, slänger in tvätten som går i en halvtimma i stora tvättstugan, ner igen och slänga över allt i den lilla, som jag då har bokat eftersom den stora var upptagen från fyra och frammåt.
Nu tror jag ju inte att någon kommer att tvätta på den angedda tiden, som vanligt alltså.
Men jag hann iallafall, skulle egentligen tagit med sängkläderna som är i sängen.

Har en ganska lång to do list idag.

- Leta rätt på headsettet till Vivazen då jag förmodligen ska sälja den.
- Tvätta.
- Städa.
- Bädda rent.
- Få tag i mamma.
- Plocka i ordning i garderoben.

Och nu undrar ni säkert om jag får hjälp, svar nej. Marcus jobbar över för det har blivit lite knas på jobbet så jag passade på att ta en ordentlig rengöring av hemmet nu när jag är själv.

Och dra åt fanders var det regnar, ni ska bara se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0