Regnig dag.

Idag känner jag att det är mysigt här, jag tänkte tända lite ljus också, då blire skönt.
Älskar ljus.

Sitter och fixar mina naglar nu, har inte haft tid med det eftersom vi haft fullt upp varje dag, men nuså.
Snart är de fina igen, klippta och filade.
Vi får ju inte ha varken fula eller långa naglar på jobbet, så det gäller att vårda dem väl, för de blir förstörda väldigt fort.

Slutade för drygt en timma sedan och cyklade hem, i spöregnet, mys. Not.
Sen tog jag en varm dusch och smörjde in tatueringen, gjorde rent naglarna och på med en fet creme, nu håller jag som sagt på att klippa och fila.

Fixade även till mina fula ögonbryn, igen.. Gjorde det på salong sist, men de har redan växt. Dumma ogräs.
Tror att jag ska göra ett ansiktslyft eller spruta in botox i ögonbrynen så de får en annan form.
Men jag har inte bestämt mig än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0