Det funkar!

Tjoho! Nu kan jag ladda upp bilder via bloggen igen :)
Så nu ska jag minsann ladda upp bilder på det jag köpt, dock så har jag ju handlat mer nu, sen jag tog bilderna.
Men nu är det sluthandlat, köpstopp, så detså.



- Svarta kilklackar.
- Beiga/gröna kilklackar.
- Vita le cock skor.
- Vita converse.
- Svarta converse.
- Bruna huntertövlar.
- Beiga jeffrey campbell insp. klackar.

Sen tror jag inte att jag köpt mera skor?



- En ull höstjacka.
- En North face jacka.
- En necessär.

Sen har jag ju handlat lite kläder och smågrejer som jag inte fotat, typ som chanel väskan, en förbygel till King och lite sånt.
Så nu fick ni en liten uppdate iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0