Uppe med tuppen.

Vaknade för 1½ timme sedan, var tvungen att gå ut med Billy.
Så det var bara att göra, kände mig lite sliten, men det var det ju värt, hade iallafall trevligt.
Tror jag var hemma vid halv elva, elva.

Nu står jag och gör en omelett, eller jag springer imellan för att hålla er uppdaterade också, haha!
Hoppas den blir god, försöker mig på att göra en hel. Har aldrig lyckats och knappast gett det ett försök heller.

Ringde till Marcus för ett tag sedan också, men då sa han att han var ute med Billy vid sex, för att jag skulle slippa gå upp så tidigt. Men å, hur skulle jag veta det då? Haha!



Ni får glutta på favvobilden på mig och King så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0