To do - list.

Buhu, mitt hår har börjat falla av, seriöst! På mitten liksom, fast lite längre än axlarna.
Så blir det bara en liten toffs kvar, så klipper jag av allt så slipper jag se det.
Känns konstigt.. Först och främst mörk OCH kort, WTF!?
Vad är det som händer?

Jaja, har en ganska feet lista att göra idag.

♥ Fixa naglarna, fransk + rhinestones - Check.
♥ Duscha + tvätta håret - Check.
♥ Ta fram kläder för ikväll.
♥ Sminka mig och fixa håret.
♥ Tvätta - Håller på.
♥ Hämta Billy.
♥ Cykla ner till ica och posta paket och ta ut pengar.
♥ Åka till King.

Hah, vad liten den blev, men som ni vet så tar jag väldigt lång tid på mig att välja kläder.
Men funtar på mina senaste diesel, en svart body och ett tunt flätat skärp? Men jag vet inte, sen mina elefantfötter till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0