Sovit länge.

Snacka om trött tjej, sov tills halv tio! Det brukar jag aldrig göra nu för tiden.
Försöker spara pengar tills nästa helg, fan vad svårt det ska vara! Men skickade tillbaka pumpsen, blir visserligen inte så mycket tillbaka, men typ 150.-, efter all retur kostnad.
Sen får jag in över 500.- på min LV bikini, sen typ 100.- från Johanna, sen i torsdag.
Hennes kort funkade inte så la ut åt henne, stackarn. Fatta paniken när ens kort inte funkar.
Sen får jag tillbaka 100.- från KLARNA, betalade in för mycket.
Så det är ju bra, räcker det inte får jag väl försöka sälja några skor, har ju faktiskt några som jag nte använt ännu.
Ganska onödigt.

Nu ska jag gå och äta frukost, så vi får höras sen. Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0