Shopping dag.

Idag har jag varit ledig, det har jag spenderat med att shoppa. Imorgon ska jag tvätta, blä.
Vaknade runt tio, hoppade in i duschen och prövade Bobbys shampoo + balsam, inpuls shoppade det häromdagen.
Det funkar väl, schampot var lite väl rinnigt och balsamet krävdes lite mer än vanligt om man säger så.

Sen käkade jag lite och valde kläder, hoppades på att posgubben skulle hinna komma innan jag sprang till bussen.
Vid typ 11:20 gick jag ner till stan och skulle möta Nina, bussen gick 11:41, Nina hann precis. Phu!
Vi började med cubus, sen så rullade det på. Stannade till på donken innan vi skulle iväg till hennes tåg, följde henne och tog bussen därifrån. Tur att jag gjorde det, annars hade jag aldrig haft plats. Var sjukt mycket folk!
Var typ, första gången jag åkte buss på.. en evighet, det var kul i början.. tills den blev full.
Iallafall, kan ni gissa vad jag shoppat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0