Mys i min nya zippis.

Kom hem för några timmar sedan, varit i stallet och på Gina en sväng.
Köpte shortsen som jag hissade, men Marcus tyckte inte att de var snygga så lämnade tillbaka dem.
Kunde liksom inte bestämma mig, så då fick han avgöra.

Har nästan nyss duschat och smörjt in mig med vaniljlotion, den luktar otroligt gott!
Sitter här i Hello Kitty sockor och min Ziperall, lämnade en till Nina efter jobbet också.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer?
Är så sjukt trött efter att få jobba där vi är nu, alla är helt slut. Går på helspänt och bara väntar på att intrigerna ska komma. Tycker helt klart att vi är bäst som står ut med miljön, och det är helt otroligt att maten hinner bli klar i tid. En eloge till oss, helt klart <3 på mina bästa arbetskompisar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0