Mitt 1000 inlägg blir negativt, trist!

Det är synd att mitt 1000 inlägg ska bli ett negativt, himla synd. Men kul att jag är uppe i 1000 nu :)

Tänkte bara skriva att vi kom precis från Donken, fick gamla morötter, så himla nice!
Hatar hur de blivit, deras service har blivit fruktansvärt dålig och de sköter sig inte alls tycker jag.
Utbilda er personal rätt förf*n.
Usch!

För några månader sedan fick vi vänta i nästan en timma för att de "glömt" bort våran beställning.
Nu fick jag gamla morötter.
För två gånger sedan så fick jag betala för en viss sak, men fick betydligt mindre, nuggets.
Ringde och sa att det blivit fel, lovades kompensation inom några dagar.
Checkarna kom efter 3 veckor.
När jag tittade på dem, hade de gått ut.
Jag lovades nya till dagen efter, nu har det gått en vecka.


Bra donken, nu förlorar ni nog en besökare till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0