Min ziperall.

Fy så trött jag är, ska snart ställ amig och skala potatis.
Har jobbat 8-16,45 idag. Hämtade ut min Ziperall efter jobbet och Ninas med såklart.
Dock var inte färgerna alls så som jag hoppats, jag valde såklart en svart. Och nina en rosa, den rosa var liksom.. Skrik rosa med inte alls lila luva, typ vinröd. eller något.
Dessutom var det mer än en månad i leveranstid, de utlovade att den skulle levereras runt den 24 april, jag beställde nog runt den första. April.
 Den kom idag.

Sen är den hur mysig som helst, dock fick jag ta en Medium, hör och häpna!
Just pga min längd, men annars är den hur pösig och FÖR stor som helst, hade jag tagit en Small hade den varit för liten på längden, känns så pissigt.
Varför görs inte kläder som jeans?
Typ kort och tjock, lång och smal. Nej, det är väl antagligen för dumt. Suck.

Sen var det ett hål i min, såg ut som ett slitageshål, påsen som den levererades i hade det gått hål på och de hade blivit skitiga pga det. Sen fanns det mängder med trådar som satt löst innuti, som man enkelt kan klippa bort. Men ändå.

Kommer jag handla där igen?
Absolut inte!


Kommentarer
Postat av: T O V E K J A E R R A N (en fotoblogg)

Nämen alltså, förstår dig verkligen!

Härom veckan gick jag på HM, hittade en sjukt snygg tisha i mag-modell. Såklart fanns det bara strlk 42-44 kvar. Alltså, HELT SERIÖST, vem vill ha en magtröja om man kräver en 42a? Det är väl snarare en mage som bör döljas..? Hah, nä, men kan bli lite irriterad på sånt. Och om man skulle yttra sig blir ju alla bara helt bittra... :/ Gillar starkt att du tog upp det :)

2011-05-16 @ 19:04:02
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/
Postat av: Ida Feltenmark Gezelius

Hittade på din blogg när jag nu försöker googla om hur lång tid det tagit för andra att få hem sin ziperall. Verkar inte som någon har fått hem dom snabbt utan krångel, Tråkigt. Får väl se hur lång tid det tar för mig och min pojkvän som de redan börjat strula för. Tänkte fråga om hur lång du är? Jag tog M för jag är 175,

2011-07-19 @ 23:18:24
Postat av: Tillan

Sv; Hej Ida! Jag tog också en Medium och jag är ungefär 170 lång men inte speciellt stor. Men en Small hade nog blivit lite för liten. Annars är den väldigt stor och pösig.

Hoppas du fick svar på din fråga :)

2011-07-20 @ 21:06:22
URL: http://snyggtillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0