Idag är jag känslig.

jobbade bara fyra ½ timme idag, mådde inte alls bra. Vaknade inatt vid tre och mådde så illa, men visste inte om jag drömde eller var vaken, lyckades somna om iallafall.
När klockan ringde runt sex så hoppade jag upp, men gud så jag skakade. Var som Bambi på hal is, kände hur allt vände sig i min mage samtidigt osm jag visste att jag var tvungen att skynda mig för att hinna till jobbet i tid.

La mig bredvid Marcus, väckte honom och tog nya tag för att göra frukost. Skynda mig och la mig i soffan, slängde i mig det, drack oboy. typ rent socker, så jag skulle orka.

Trampa mot jobbet, innan jag svimmar. Fort fort, kom i tid, perfekt.
Det var så svårt att jobba, skakade och var ofokuserad, helt och hållet.
Jätte jobbigt, men slutade vid elva, men jobbade över ½ timma för att göra klart det jag höll på med.
Det var inte prioriterat på mig, men det var mycket att göra idag så det var lika bra :)

Sen tog jag ett äpple + en macka, massa socker och en hel del vatten, sen cyklade jag hem. La mig i sängen och sov i två timmar, snacka om slut.

Nu är jag lite piggare, men är väldigt ostadig och ljud/ljus känslig.
Tänkte lägga mig nu igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0