Fyller 21.

Idag är det min dag, och so far har den inte varit bra alls.
Vaknade, trött. Innan klockan ringde, trampa till jobbet.
Gunilla och Anette sjöng för mig så tjusigt, jag började jobba. Efter runt 30 minuter frågar Gunilla om jag kan cykla ner till Ramdalen, för att en vikarie inte tänkt dyka upp. Så då var det bara att byta om och trampa vidare.
Jag blir så trött på folk som inte kan sköta sitt jobb, okey om de sabbar för sig själva. De får dem gärna göra, men när de ställer till för så många andra, då kan de väl tänka efter?

Men det gick bra iallafall, tycker Marika är en toppentjej! Fick träffa lilla Julia också, det var ju kul!

Jag är så trött att jag inte orkar göra något, borde egentligen städa lite. Mamma och Kaj kommer på besök, sen mormor och morfar också. Tänker inte ens klä på mig, bara min lilla ziperall så fort vi varit och slängt sopor och handlat. Bjuder på snabbkaffe och svampbobkakor, hihi. Känns lagom barnsligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0