Från oxelömarknad.

Så var det ju Oxelömarknad nygligen också, självfallet var jag där.
Skulle ta ut pengar, så skojade vi om att automaten skulle krångla, när jag kom fram så stod det; du kan endast ta ut jämna 500-tal, å jag som tänkte ta ut 600.-, men fick gå med 500.-
Hade nämligen hittat Rayban glasögon för 100.-, kopia självfallet.
Men en bra sådan, hjärtat fick fake från turkiet och betalade 90.- för dem.
Så jag är nöjd.



Hittade även en väska för 100.- och ett par chanelörhängen.
Så nu ska jag ta hål i öronen, hoppas bara att jag vågar.
För nu har jag ju köpt fina örhängen.
Sen blev det ju såklart strumpor, 14 par för 100.-
Så det kändes ju bra att få lite update i lådan.



Sen köpte jag en tröja åt nova och ett par strumpor åt henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0