Detta är inte min dag.

Jag vaknade klockan halv åtta idag, tänkte gå upp och tvätta. Men stannade i sngen istället, läste tidningen. Till sist så somnade jag om en timma, det var riktigt skönt, den hoppas jag upp. Sprang ner i tvättstugan och kollade tid.

Fick en direkt, så det var bara att springa upp igen och sortera tvätten, så ner igen och slänga in allting. Ner en timma senare för att slänga in det i torktumlaren, tills jag insåg att jag glömde ha i medel när jag var nere.
Gissa hur arg jag blev? Så det vara bara att göra om allting igen, nu är det iallafall på tork.

Tyckte det räckte med den negativa energin jag fick igår, blev helt slut på kvällen för att jag blev så föbannad.
Har en i min "närhet", som är så hemsk, fattar inte hur man kan vara en sådan hemsk människa.
Usch, och sen ha mage och säga att jag inte gör något, fyf*n säger jag bara.
Nej nu blir jag nästan förbannad igen, usch.
Jag fattar inte, har man inget vett i skallen?
Uppenbarligen inte.

Tänkte inte tråka ut er med min negativa energi, så förlåt för det! Nu har jag slängt upp håret i en slarvig toffs, tänkte städa lite, ända dagen som jag är ledig på den här veckan, ända fram till tisdag. Så tänkte passa på, man vet aldrig när man är ledig igen.

Juste, jag har fått förhöjd timlön, Emelie sa att hon sett det på T3:an, men jag hade inte sett det, haha!
Men sen blev jag glad iallafall, himla kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0