Stress och lite mer stress.

Nu är det snart två dagar sedan jag uppdaterade.
Har verkligen inte haft tid med er, missuppfatta mig inte nu!
Har jobbat som en galning, flängt hit och dit, och varit helt slut efter allt som hänt.

Har en rolig nyhet också, men eftersom jag vet att många läser min blogg så tänker jag inte släppa "bomben" ännu. Men om ni stannar kvar så kommer ni att få veta, promise!

Blev inringd klockan sex imorse, självklart tackade jag ja och cyklade iväg.
När jag skulle ha min cykel hade några ligister punkterat framdäcket, så iväg till jobbarpolaren och pumpa och fixa så var det bara att cykla hem igen, iväg till mami och papi, sen iväg till stallet, sen handla och nu måste jag duscha, sen ska jag laga mat för att jag är ensam hemma, men Marcus kommer nog snart.
Får blir korvstroganoff idag.. igen, haha!

Men jag jobbar imorgon, jag tror att jag är ledig på Torsdag, ni får mer av mig då, puss och tack för att ni finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0