Paus i salladen.

SKIT! skrev precis ett inlägg som jag skulle publicera, klickade gärna på Logga ut istället för publicera.
Hur fan gick det till? De ligger ju inte ens i närheten utav varandra.
J*vla helvete, suck, piss.

Minns knappt vad jag skrivit så det kan knappast varit något viktigt.
Tror jag skrev någonting om att jag äter sallad, eller ja. Jag har en paus just nu. Min mage är jätte uppsvälld :(
Hoppas den lägger sig snart, såhär kan man ju inte se ut.

Blev inringd i morse utav jobbet, var helt slut hela dagen.
Det är den här förbannade klockan som man vrider omkring, det är dens fel.
Dumma.

Känner att jag skriver osammanhängande och ointressant så jag skriver någon annan dag.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0