Paket med posten.

Trillade ner ett litet paket i brevlådan idag.
Visar senare vad det var.

 

Har jobbat hela dagen idag, så har inte haft tid att läsa era kommentarer, älskar verkligen all negativitet ni sprider. Ibland lessnar jag, men det gör mig starkare sen.
Funderar på att starta en ny blogg och göra den lösenords skyddad så inte massa fjollor kommer in och läser?
Hm, eller så skyddar jag bara denna ett tag, får se.
Börjar tröttna på patetiska människor faktiskt, kanske bara är idag jag känner så?
Iallafall, har varit en ganska hård dag på jobbet idag, som jag förövrigt älskar. Jobbet alltså.

Nej, nu ska jag lägga mig och gosa med Marcus och min nya Louis vuitton väska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0