Ostfralla är guld i mun.

Morgonstund har guld i mun?
Är det så man säger?
Varför det förresten?
Strunt samma. Jag vet att jag kommer att tappa massvis med läsare nu när jag lösenordskyddat bloggen.
Mest för att jag har en super jobbig tjej efter mig som vägrar låta mig vara, ni alla vet nog vem hon är.
Verkar som om hon nästan är besatt utav mig?
Sen tror jag hon har pratat med några av sina vänner, så de kommenterar från Sthlm, tror jag.
De skriver massa om att vi setts på Hagnesta, mitt förra stall. Men hur troligt är det då?

Men det spelar absolut ingen roll, tänker inte ödlsa någon som helst energi på någon utav dem.
Blicka bara frammåt, nu ska jag äta frukost.
Ostfralla med ost, så sjukt gott!
Nej, det blir ingen semla idag, folket från jobbet vet vad jag menar, Haha skämt å sido.

Tänkte bara hoppa in i duschen en snabbis, juste. Jag sitter och funderar på en peak jacka, ska jag köpa eller inte?Hm, den är så billig så jag vet inte. Eller ja, några hundra.. Men wtf, ska jag köpa eller inte?
Jag betalade precis in en åt Marcus, vi köpte en åt honom igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0