Mot ljusare tider.

Jobbade över en stund för att avlasta en jobbarkompis idag, känns bra.
Man måste visa sina fossingar lite, annars får man inte mycket här i livet.
Vi var ju och kollade på hus också, men det gick för högt, så vi budade inte ens.
Vad utgång på 450, vi tänkte kanske runt 500. Men det gick upp till 590(!) Och det behövdes göras i ordning.
Så det var en riktig höjdare det där, renoverade kostar runt 600, så fattar inte vilken stolle som gör sånt "bra" köp.

Iallafall, imorgon är det jobb igen och på Fredag, sen ska jag äntligen få träffa HELA min familj, förutom min biologiska pappa, förstås. Men ajg har min plastis, som är bäst i världen.

Nu ska jag färga håret.
(Som tyder på rubriken, lite torr humor..haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0