Lite fint morgonpat.

Min fina väska ligger under filten och sover. Fatta, min ena Louis Vuitton!
Tji fick ni som säger att jag är så fattig och att mina föräldrar skulle betala allt åt mig.
Eller hur va!
Var tvungen att sätta in pengar åt en tjej på tradera, vann en grej igår. Hihi!
Så betalade in den innan jag åker till jobbet, sitter och kolla rpå vakna med the voice, har precis ätit frukost.
Och tänkte, att nu när jag ändå sitter här så kan jag lika gärna göra ett inlägg.
Har ju liksom inte varit så mycket på sista tiden.

Men nu ska jag gå och borsta tänderna, skönt att det äntligen börjar bli vår, tycker ni inte att det är skönt?

Jag är så glad över min lilla gubbe ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0