Genomgång utav dagen.

Vaknade runt halv åtta idag, igår vaknade jag vid halv sju! Så sjukt tidigt.
Igår var vi på Busiz, med Nova, bror, Hemi och Ingela. Nova och jag busade massor, det tyckte hon nog var roligt.
Jag var helt slut efter det, kanske inte så konstigt?
Sen blev det stallet sen hem, stannade och köpte med mig donken till Marcus och mig så vi kunde få lite mat i magen, typ vid halv fyra. Haha!
Efter det åkte vi till Ola och Helene för att hämta lite grejer, sen iväg till Lillis och Emelie.
Efter det åkte vi ner til Patrik och Nina och var väl hemma runt nio tror jag.
Då blev det bänkning vid tv'n en stund, tills Marcus satte sig vid datorn. Då gick jag och la mig istället.
Hörde någonting om att Eric Saade vann? Hur fasiken gick det till? Den är ju totalt sk*t tjatig och piss tråkig.
Men det kanske bara är jag som tycker?
Vem tyckte ni var en värdig vinnare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0