Från Hööks.

Nu så, nu har ni fått väntat tillräckligt länge, förlåt mig!
Var ni där? Hittade ni några fynd?


Jacka, 50% på 399.- stl XS, gärna sista jackan, phu!


Vanliga stövlar, påminner lite om Hunters, tycker ni inte?
Iallafall, erbjudande 89,90.- Stl 39.


Komplett träns m. tygelar.
Erbjudande, 124.- ord. 249.-, Stl Full(14)


Handskar från CRW, Stl M 49.-
Eftersom någon snott mina favortier, som förövrigt kostade över 300.-
Så fick jag köpa ett par sånna här sunkiga, har inte sett några liknande de jag hade. Så typiskt.
Aldrig ska man få ha något i fred, avundsjuka j*vlar!


Fleece täcken, ena med hals(bruna)79.- och det andra utan 99.-(gråa)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0