En fundering.

Jag har tänkt lite, eftersom de flesta missuppfattas i det man skriver, så tycker jag att det borde finnas ett tangentbord om verkligen känner av ens känslor.
Så om jag skriver typ; Du är så dum, så kanske jag menar bara att du tänker dumt och inte att du är helt korkad.
Då kanske tangentbordet känner av hur jag egentligen är och så skrivs det automatiskt ner i slutet av inlägget och då kanske det är lättare att förstå skrivbenten?
Alltså, så skulle den skriva att jag känner mig ängslig över att du tänker tokigt och inte arg, som det hade stått om jag skrivit att du är helt korkad.
Har legat och funderat en stund på det, och då skulle det inte bli alla dessa små tjafs och missuppfattningar ske.

För det är flera som läser min blogg, som kommenterar åt saker som de missuppfattat, men inte förstått det själva. Och jag är så fruktansvärt trött på att sitta och förklara mig och "försvara" mig i det jag skriver.
Passar det inte så tycker jag inte att man ska komma hit och läsa, faktiskt.

Och ni underbaringar som bett om lösenordet, självklart så får ni det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0