Varit på stan idag.

Var inne i stan idag, har regnat massor. Och jag vantrivs i mitt korta hår.
Det är jätte jobbigt, men antar att det växer ut igen.. Någon gång?

I helgen var vi på SSAB festen, var väl okey. Men lite fel ålder för oss, på lördagen blev det lugnt och idag var jag inne i stan med hjärtats faster, handlade två skjortor till Marcus, men får lämna tillbaka den ena.
Imorgon är det dags att packa, åker ju på onsdag igen.


En klänning som jag inte ens vet om jag kommer att aävända? Men den har perfekt längd.



Mina fina tofflor, har kollat på den länge. Men tyckt att det varit onödigt, nu kostade de 50.- så då kunde jag inte hålla mig. Och bandaget på foten har jag för att ge stöd. Stukade foten på ssab festen i mina 13 centimetersklackar, känns inte så jätte skönt just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0