Nu är jag klar.

Sådär, då var fönstrena tvättade, känns skönt att det blev gjort innan vi åkte. De var så jäkla skitiga!
Får se hur det ser ut när solen ligger på, det är då man ser alla skavanker, men hoppas det blev bra.
Använde mig utav ajax, skrapa och tidningspapper. Verkar ha funkat hittills..
Har förövrigt tvättat klart och vikt all tvätt.
Känner mig så duktig och uttråkad.

Men får inte börja städa, för det tänkte jag göra imorgon, så jag får dagen att gå också.
När hjärtat kommer så ska vi in till stan, i våran nya bil. Har köpt en liten Polo som vi ska ha till jobbet, sen har vi ju Corvetten också.
Iallafall, så ska vi in till stan, slänga sopor, ska lämna tillbaka en skjorta, förbi grävarn en sväng och sedan ut till King, tillbaka till oxelösund och handla. Sen är det nog inget mer idag?
Jojuste, vi ska börja packa idag också.

Så nu har vi:



Corvetten &...



Och Polle, som han fick heta :)
Tror det är en sån, är en polo -03 och röd, så hoppas det är en likadan, haha!

Körde polle häromdagen, la i backen och släppte kopplingen HAHA, lät som varenda synkring gick!
Tyckte jag var kul, men sen gick det bra. Skulle backa ut den så Marcus kom in med Corvetten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0