Skit tråkigt inlägg.

Det är typ tre timmar sedan jag sa att jag skulle börja städa. Och det hade jag gjort om det där jävla f*tt skatteverket inte krånglat för mig.
Läste på deklarationen och skulle se om det stod någonting vettigt, så serjag en liten j*vla ruta "Anmäl ditt bankkonto om du inte redan gjort det"
Ringer dit, förlorar 30.- på att stå i kö i en kvart,kul.
Hon verkar tråkig och jobbig, ber en ringa till banken.
Ringer till banken, hamnar i kö.
Får till svar att använda telebanken eller komma ner, jag cyklar ner.
Står i kö.
Och allt dett j*vla besvär för att jag inte hade "anmält" kontot, fasst det fanns redan där per automatik, fick jag höra sen.

F***************************N, så j*vla glad just nu.
Sen säger mamma att det fanns något på deras hemsida så jag kunde se exakt när jag får mitt, men nejdå. J*vla k*k sida, hatar det.

BLÄÄÄ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0