Mot speedwayen.

Ligger i soffan och lyssnar på fotbollen, de andra är intresserade, uusch! Hatar fotboll.
Idag har vi bara slappat, Marcus har klippt gräs, jag har sovit, spelat badminton och ätit.
Kollade på en rulle förut också, det är 28 grader i skuggan just nu, så lite solbränd har man allt blivit.
Tog på mig bikinin för att jag skulle sola, men då försvann solen, så jävla typiskt.
Sen var vi borta i skålviken och kollade kläder, men fanns bara fula, typ.

Nu ska vi snart åka och kolla på speedway.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 00:14:54
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Tillan

Sv; Kul att du gillar den. Den ska inte vara något problem med att prenumerera på den, flera andra har ju lyckats? Du får höra av dig igen ifall det inte funakar. Synd att du inte gav mig en fungerande länk/mail så jag kunde svara.

Kram!

2011-07-11 @ 09:14:57
URL: http://snyggtillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0