Mitt nya hår.

Nu är jag hemma från frisören, äter lite ägg. Gick på under tusenlappen! kan ni tänka er?!
Typ 970.- någonting. Så skulle jag köpa solskyddsfactor till håret som gick på 147.- från Goldwell, men de håller ju på att få ett nytt utseende så jag fick två för 147.- så himla bra!
Så valde en solinpackning också, fick många bra tips :)

Iallafall, här kommer det ni väntat på.
Dock så var bilderna inte speciellt bra och visar inte alls den färg somjag verkligen har.

Before:


















After....


Jag satt bakåtvänt mot spegeln med en liten spegel framför mig så jag skulle få se när hon klippte. Och när jag såg håret falla av så kom tårarna och gud vad jag grät! Mitt fina hår som inte var så fint längre skulle falla av.
Men jag är ganska nöjd iallafall, jag är ju ljus nu och håret hoppas jag växer ut.
Hon vad bra, jag rekomenderar henne.. Verkligen!

Vi ville inte färga mer, eftersom solen kommer att bleka på. Så efter sommaren, så ska jag nog dit igen :)

Stannade även till på eurostore och köpte nya gelsulor, en vinare till ikväll. Och jag dricker ju inte ens vin? Men tänkte låta tjejerna smaka på vinet som jag pratade om. Blir det över så får marcus dricka upp det, haha. Snällt va? Sen stannade jag till på Ica. Och nu är jag hemma.

Ska snart göra mig iordning, vi ska åka runt halv sex.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

starkt gjort faktist att klippa av dig ditt hår. Måste kännts tungt efter som när jag klippte dig typ 1-2 milimeter så var de hårt. men fint blev det =) // ha en bra dag

2011-06-18 @ 11:53:52
URL: http://kassiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0