Midsommar.

Nu ska jag sätta mig och betala in ett par skor som jag beställt (A)
Väntar fortfarande på säljarna från glasögonen, ingen har hört av sig, suck! Tycker faktiskt att man kan vakta lite när man vet att man har någonting att sälja. Tycker inte ni det?

Ska snart gå och duscha, Marcus är uppe och gör det nu. Sen ska jag väl börja göra mig i ordning, vet inte vad jag ska ha på mig ännu. Hjälp, funderar på min nya blommiga långklänning med leggings under, så slipper jag frysa. Har nästan nyss varit ute med Billy, han ville inte gå när jag sov, så då fick jag gå när jag vaknat.
Köpte en skunk åt honom igår, ser ut som ett skinn som piper, och gud vad han älskar den. Haha!

Så vad händer idag? Vi köpte partytält i Karlstad igår som vi monterade, så där ska vi nog sitta och öla och äta.
Kanske en tur med båten, eller bada. Vi får som sagt se.
Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0