Full späckat.

Jag har massor att göra, på allt för kort tid.
Jag måste in till lindex och byta massa grejer, men tiden finns inte till.
Funderar på om jag måste ta bussen in på torsdag efter jobbet, det blir nog den enda tiden som jag verkligen kan.
Imorgon ska jag ju klippa mig, kort. Det är hemskt, jag kommer att gråta blod. Vet inte om frisören uppskattar rent eller smutsigt hår när man kommer? Tycker att jag kan få en dusch där, känns som om det hör lite till servicen.
Och duschar jag idag, så kanske hon bjuder på en imorgon. Det känns onödigt och mitt hår kommer att döda mig för det, så jag tror jag låter bli.

Sen borde jag hinna tvätta någon dag också, men jag tror det får bli nästa vecka.

Imorgon är det somsagt frissan som gäller, sen vid sex ska vi iväg till Gunillas stuga. Så måste handla lite grejer tills dess också. Vet inte vad jag ska ha på mig, hjälp!
Kanske min nya långklänning? Väldigt enkel, men bekväm.

Sen på torsdag jobbar jag 7-12, då måste jag nog in till stan och så kanske det blir grönan på kvällen?

På Fredag är det stort galej på SSAB och på lördag ska vi till Mantorp.

Jösses, denna vecka är verkligen fullspäckad.
Plus alla de här sakerna som ska göras så har jag massor med paket som ska skickas, kläder som ska tvättas, det ska städas.

Gud, hur ska jag hinna allt?


Kommentarer
Postat av: Nilla

Men jösses! När man kommer till mitt torp mitt ute i skogen får man komma precis som man vill. Ta pyjamasen vetja, om den känns bekvämast ;-) ... eller zipperallen kanske?

På fredag däremot ser jag fram emot att få se dig i din FINA stass.

KRAM Gunilla

2011-06-14 @ 18:56:01
Postat av: Tillan

Sv: Härligt, jag tar med mig zipperallen så tar jag dem om jag fryser :D

2011-06-15 @ 10:41:07
URL: http://snyggtillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0