Dags för mat.

Vi handlade allt som jag ska ha med till torpet igår, så jag slapp det idag, sjukt skönt.
Ska till frisören vid 13, så då behöver jag bara ta ut pengar innan, känns bra.

Tror jag tar med mig zipperallen till Gunilla, ifall det blir kallt och jag bara vill mysa. Men åker dit i min långklänning, den känns lagom avslappnad och bekväm. Dock så är den inte speciellt varm.
Får se hur det går med toan där ute, tror det bara finns utedass. Hjälp!
Jag som är så rädd för dem, de känns som om de kommer att äta mig levande.
Fast mulltoer är värre, de bara gapar när man sätter sig, det är verkligen läskigt.

Tur att jag är tömd för idag så jag slipper det där ute, haha. Hur skulle det se ut om jag satte mig och b*jsade på gräsmattan? HAHA!
Kul.

Nu tänkte jag äta och kolla buss inför imorgon, måste in till stan direkt när jag slutat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0