Bad mulltoa, bad!

Nu ska jag väl börja vakna till liv igen.
Duschade igår - tack och lov! Skulle nog aldrig orka göra det idag, haha!
Mitt hår var så äckligt, vi badade på fyllan. Iskallt, och man hamnade nästan i chock. Men dock hade vi vett nog att bara bada så långt som vi bottnade, det vet vi alla att det är dumt att bada när man druckit.

Minns inte ens att jag torkade mig. Jag har minnesluckor, som tusan.
På natten när vi skulle sova så kallade Marcus på mig och vi såg en mörk sörja över hela toagolvet. Mulltoan hade börjat läcka, den var överfull. Så jävla snuskigt!

Så stackars Jocke fick ta det på morgonen, bakfull och blä, stackare.
Jag fick tillochmed bajsa i skogen, jag kunde inte hålla mig, haha!

Skönt att äntligen komma tillbaka till stugan, och få göra sig fräsch igen.
Usch, jag vill inte dricka igen på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0