Tvättpass.

Nu har jag tvättstugan igen, missade ju tiden igår efterom vi skulle åkt till Kaj, men det blev inte så.
Han var uppe och gick igår(!) Så himla roligt att han kan det.
Fatta vilket under, han sitter ihop igen. IIIH! ♥
Tror det blev tre eller fyra stelopererade kotor.

Nog om det, hoppas att posten kommer snart så jag kan få mitt lim, det är det sista jag behöver nu till mina naglar. Tänkte passa på att göra lite franskt och fixa till med några kristallet, pärlor och lite sånt gulligt.

Har kollat tåg inför imorgon också, men hittar verkligen ingenting. Så vi får väl se hur vi gör, ingen av oss ska ju köra eftersom vi ska dricka lite öl också.
Jaja, vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0