Tog trappen ner.

Jag har kännt mig så fruktansvärt nere nu när jag satte mig här.
Jag avundas att mina barndoms vänner verkligen lyckats.
De har allt, som jag inte verkar ha.
Visst jag bor, är förlovad och är tillsammans med världens underbaraste man.
Men allt det andra, jag är avundsjuk.
På riktigt, så att det gör ont i magen.

Sen fick jag en jätte fin kommentar av Ingela precis, eller jag läste den nyss.
Novisen, min brorsdotter hon säger att jag är hennes bästa vän, min Tillan, min faster.
Det värmde så otroligt mycket ♥


Kommentarer
Postat av: carolina

Vad är det du inte har som dom har astrid ? Du verkar ha ett kanon liv och ändrat dig mycket, läser din blogg varje dag.. du verkar ha en kanon kille, ett jobb och en underbar familj.. Det är mer än vad många av dina barndomsvänner har.. Jag har elliot och min kille, inget mer.. ingen riktigt utbildning inget jobb sen, verkligen inget..

2011-01-25 @ 23:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0