Style by Tyra + bloppis.

Precis, ett paket från SBT, riktigt nöjd. Och vilken service!
Helt klart sjukt bra, massor med rekomendationer till dem.

Först var det en sminkpalette.

Hade dock inte räknat med att det skulle vara kladdigt under ett lager.
så verkar vara gammalt, så lite missnöjd är jag.
Kanske ger bort den, jag vet inte än.

Sen ett par ringar från Style By Tyra

Båda gick på under 100.- ihop, så tyckte det var värt att pröva.
Och jag tycker personlen och servicen var helt otrligt bra.
Beställde igår, innan klockan 12, och jag fick paketet idag - supersnabbt!
Dock så har jag ju aldrig betalat med paypal, så det var första gången. Mycket enkelt!
Diva ringen är min STORA favorit, skulle beställt en sm det stod Rockstar på, men den tog slut *buhu*
Och döskalleringen är ganska svår, har ju ett så utåtstående lillfinger, så den åker in i vingen hela tiden.
Men tycker de var superfina :)
Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: mirja

sv: Jorå :)

2011-01-28 @ 17:34:04
URL: http://mmmirja.blogg.se/
Postat av: Gisele

Storleken är s/m, hade det varit s så hade det bara stått s i beskrivningen osv.

2011-01-28 @ 20:42:19
URL: http://giselestark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0