Så länge sen. Del 2.

Fortsätter med "Så länge sen" ett tag. Dels för att ni ska få se mig och king från förr och för att jag ska få alla bilder på ett och samma ställe.

Nu har jag kollat igenom Malins bilddagbok, här är bilderna.
Som jag inte redan hade vill säga.


King fick en mössa på sig, han såg ut som en ryss.


Close-up på king.


Fotade lite mys bilder, dock råkade hon radera den fina.


Snyggade till King, king lipar.


Vi red ofta på stubbåkrarna, här hade King damp, han vinglade som en galning.


King var het, hade blivit jätte fint om han bara stått still. Dock så var det fullt med skräp överallt.


King står ofta såhär, eller stod ska jag väl säga..


Vi lekte ofta tafatt på banan han och jag.


"Hon lyser upp mitt mörker" stod det under denna bild, gillar den.
Hur ful den än är.


Avslutad med en text som hon skrev om mig:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0